En alldeles underbar måndag...neeee

Min måndag började alldeles perfekt med att klockan ringde 06.45 och jag fixade till mej
och pluggade lite till på provet i naturkunskap jag skulle ha nu på morgonen.
Trött var jag, som jag ioförsej vart hela helgen, men lika bra o komma igång på morgonen kanske.
Åkte upp till skolan och kände mej faktikst taggad till tusen att skriva provet.
Gick in i klassrummet och satte mej och väntade.
När klockan var 3 min innan lektionen skulle börja tänkte jag :
"Hmmm....konstigt alla kommer så sent till ett prov."
Sen började några till droppa in, MEN
"hm...varför har han tagit med sig fel bok, vi har ju inte biologi?"
Tittar mej omkring...börjar ana oråd när jag ser fler o fler biologiböcker....
Jag reser mej och går ut ur klassrummet för o kolla på schemat.
NEJ! Det är ju verkligen biologi nu, min lektion börjar 10.30!!

En alldeles underbar start på vecka 41....neeeee

Haha


Nu ska jag bädda ner mej i soffan o slappa framför favvoritprogrammet Lyxfällan med en ostmacka,
i väntan på mitt prov....=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0