Första snön

Jag då kom den första snön här nu på morgonkvisten.
Här i stan är dte ioförsej rätt så snöblandat, men hemma hos mina föräldrar
ligger snön på backen redan och mer blir det :)
Ja, jag är glad för jag älskar snö!!
Känns lite tidigt bara, eller så e de jag som inte hänger med i svängarna.
Känns som det är dags för mej att ge mej iväg till varmare breddgrader nu
när det blir så kallt o uggit ute hehe :P
3 dagar kvar nu!! =)

Så vad händer idag?
Jo, ska plugga lite nu inför provet som jag har klockan 12.
Ska också hinna med och gå bort till Bokia för att köpa mej en bok.
Efter provet bär det av hemmåt till all snö för lite packning mm.
Hördes det ryktades om att gå ut o käka till kvällen med vänner, trevligt!

Det var nog ungefär så dagen ser ut =)

Snöängel


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

visst är den snygga ja!

oh snöar här med..brrr

2009-10-16 @ 11:12:06
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0