Tillbaka i kylan

Hej mina vänner!
Nu är jag tillbaka i SVINKALLA sverige igen.
Inget roligt när det är grått o trist o kallt ute,
men nu börjar alvaret igen och känner mej faktiskt ganska taggad =)
Semestern gjorde susen!
Har haft det varmt och skönt, 25-30 grader plus 26 i vattnet.
Simmat runt i havet med sköldpaddorna nu i en vecka och brännan sitter där den ska =)
UNDERBART!

Att åka till ett nytt land där jag aldrig tidigare varit var en upplevelse i sig,
men det kommer jag berätta mer om i kommande inlägg.


Tack kära syster som jag tycker gjort ett BRA jobb som gästbloggare,
eller vad tycker ni?

Bloggen fick genast en helt annan inriktning, fräsht o nytt,
MEN jag tror jag håller mej
till min gamla vanliga style på mina inlägg haha.
Hoppas ni håller med =)
(erkänn jag har bättre musiksmak än henne ..... =) haha

Som sagt....mer i kommande inlägg om min vistelse i Turkiet!

Regn, regn, härliga regn...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nerlagt. Hade som inget att skriva. Har du haft det bra:)?

2009-10-26 @ 14:55:12
URL: http://klackklack.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hejsan:)

Vad har du haft för dig idag då?:)

Underbart intressant och fin blogg du har:D

Ha en bra kväll och kika gärna in på min blogg(A);)

Kram Denise

2009-10-26 @ 19:32:18
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0