Dagens klädval

Dagens klädval ser ner här nedan.
Skjorta och ett par svarta trekvarts byxor.
Inget specielt men enkelt, snyggt o stilrent.
Nu bär det snart av till intrevju. Känner mej inte direkt nervös ännu så det är ju bra.
Det får gå som det går, jag gör mitt bästa!


Skjortan är min tur-skjorta då "den" givit mej
2 andra jobb tidigare:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Update: Är nu hemma efter att ha vart på intervju + en sväng på stan.
Intervjun gick helt okej, men hon ställde många kluriga frågor.
Tycker dock jag svarade med helt okej svar så jag är nöjd!
Nu blir det biblioteket o plugga inför företagsekonomiprovet imorrn.
SEEE YA!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0