Drömmer mej tillbaka....

Jahopp då var visst det fina vädret slut.
Var ju en sån skön kväll igår med upp till 23 grader, OJ vad jag njöt!
Jag älskar värme...men nu regnar det igen som vanligt...lite depp...

Bäst o drömma sig tillbaka till härliga sommardagarna som vart ------>>>


Dagarna ute på ön har räddat min sommar.
Dom ska jag leva på resten va året =)


Mina bruna ben börjar sakta men säkert
återgå till sin vanliga färg...


Viken vi brukar ligga i samt pappa i
skuggan då det var för varmt i solen.


Sisters

Kommentarer
Postat av: f

hehe ;) själv har jag nästan ätit upp hela min, haha!

2009-09-02 @ 11:05:58
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer..

ack ack ljuva sommartid!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0