Härliga tv-kväll med fint sällskap

Ikväll är det en såndär härlig tv-kväll som man bara längtar till.
Eller kanske det bara är jag som känner så ibland? =)
Det gör det inte sämre att jag får fint sällskap i soffan bestånde av min systeryster Sanna, TREVLIGT!

Ikvällen kommer bestå av:

TV 4 20:00 IDOL
TV3 21:00 Svenska Hollywoodfruar =D
TV8 22:00 Aschberg - Intervju med Anna Anka

Mycket sevärd kväll enligt mej. Som ni kanske märker så är jag en av alla DOM som blivit helt
beroende av Svenska Hollywoodfruar och Anna Anka inräknat.

Självklart ska dessa göra mej sällskap med ------>>>


Kommentarer
Postat av: Sanna

klart jag är bra sällskap :S 8)

2009-09-30 @ 20:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0