Höstdeppig dag

Idag känner jag av årets första höstdepp.
Började med att det kändes trögt att stiga upp i morse, men jag piggnade på mej
när jag gick en solig och härlig promenad upp till skolan.
När jag sedan åkte hem igen med älsklingen på lunchen så började himlen mörkna
och rätt som det var var det rena hösten med regn o rusk.
De var där nånstans jag tappade gnistan för dagen...
Nu känns det bara allmänt deppigt allting och jag vill inget hellre än att kura ner mej under en filt i soffan
och se på nån bra avkopplande tv-serie.
Nu har jag iafall pysslat lite här hemma, lagat fläskfilè med färsk pasta, diskat, strykt och vikt tvätt.
Ska man våga unna sig o krypa upp i soffan nu tro? =)
Egentligen är det ju förbjudet på en måndag klockan 15, MEN äääsch idag är det en sån dag.
JAG KÖR PÅ DET!
Nån som känner som mej?


Hösten är fin på många sätt, men det
är inte kul när höstdeppen slår till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0