Träningsfreak

Igår var en riktig träningsdag.
Först baka jag tacopaj som jag bjöd elin & sofia på ute på bakgården, riktigt skönt väder.
Sen begav vi oss iväg till träningen där vi tog ett medelpass.
Efter det ville man ju utnyttja vädret lite så bestämde oss för att ta en promenad i skogen
på 4 km, härligt härligt.
Kom hem o skulle sätta mej framför Idol, men -nej då började det ju inte förens kl. 21.
Då blev det till att ut o gå igen med killen.
Känndes som jag knappt gjorde nå annat än o använde mina muskler igår haha,
men de är ju bara positivt :)

Idag tänkte jag plugga en del samt sen hem och klippa gräsmattan mm.
Härligt väder idag me,UNDERBART!

Efter det blir det....JA GISSA....träning :)

Ni får ha en fin dag i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0